Ş
Şikayetvar RSS
Misafir Yazar
Merhaba Vogue yetkilileri, 01-Vogue-SR3 aldım Şirinevler'den bir bayinizden, İstanbul-Başakşehir'deki, İkitelli-Başakşehir'deki fabrika satış mağazanızı bir haftadır arıyorum, bir haftadır aramama rağmen telefonlara cevap alamıyorum, aldığım cevaplarda da numaranızı alalım biz sizi arayacağız deyip direkt geçiştirip 3 kere 4 kere numaramı almalarına rağmen bir kere bile bana geri dönüş sağlanmadı, 01-SR3 aldım, rodaj bakımı yaptırmak istiyorum, rodaj bakımını da ilk bakımını da fabrika mağazasında yaptırmak istiyorum, fabrika satış mağazasında yaptırmak istiyorum, bunun için bir haftadır belki daha fazladır iletişim kurmaya çalışıyorum ama rodaj bakımı için dahi bir randevu oluşturamadım maalesef, yani rodaj bakımında randevu oluşturamıyorsak Allah göstermesin bir kazada bir arızada bir yolda kalma durumunda işte bir motordaki bir arızada demek ki hiçbir şekilde bu motorla alakalı hiçbir servis desteği alamayacağız ve motoru çöpe atacağız büyük bir ihtimalle. Rodaj bakımı önemli bir bakım, 1000 km'de bizi arayın, servis ağlarımız geniş, her yerde servisimiz var, iletişimlerimiz güçlü demeyi biliyorlar satarken, satarken çok güzel servislerini övüyorlar, işte siz internetteki yorumlara bakmayın, internette işte servisde sıkıntı var diyorlar bizden yana hiçbir sıkıntı yok, işte iletişime geçiyorsunuz, fabrika mağazası burada Başakşehir'de İkitelli'de fabrika mağazası var, onlarla sürekli irtibata geçebiliyorsunuz, götürüp yaptırabiliyorsunuz, işte ellerinden geleni yapıyorlar diye yağlayıp ballayıp satıyorlar ürünleri ama servislik bir durum olduğu zaman veya daha ilk rodaj bakımında bu şekilde sıkıntı yaşıyoruz. Ben daha önce çok farklı farklı markalara bindim, ama Vox'ta yaşadığım sıkıntıyı hiçbir şekilde yaşamadım, en son bugün aradığımda da İkitelli Başakşehir fabrika mağazasını aradığımda da bir hanımefendi açtı telefonu, teknik servisi aradım aradım aradım 4-5 defadan fazla açan olmadı, operatöre bağlandım mecbur, operatörde de bir hanımefendi telefonu açarak yoğun olduklarını, 3-4 hafta süreyle alım yapamayacaklarını veya daha uzun bir süreyle randevu veremeyeceklerini, alım yapamayacaklarını, bakım yapamayacaklarını belirtti. E peki ben rodaj bakımı için 10.000 km olmasını mı beklemem lazım motorun? Veya ben bu motorun rodaj bakımını 1.000 km'de yaptırmam gerektiği zaman Voge yetkili servislerinde değil de dışarıda Ahmet Mehmet Usta'da, Hasan Hüseyin Usta'da yaptırdığım zaman siz bu ürünü garanti dışı bırakmayacak mısınız peki? Biz size randevu veremedik, siz Ahmet'te yaptırmışsınız ama bu bizim hatamız, biz bu hatayı kabul ediyoruz size randevu veremediğimiz için, o yüzden ürünün garantisini devam ettiriyoruz diyecek misiniz bana? Veya şu şekilde mi diyeceksiniz, kardeşim biz sana 1.000 km'de rodaj bakımına gel, Voge yetkili servisine demişiz Ama sen gitmişsin, bizim Voge markalı ürünümüzü sokak arasında, cadde üstünde, orada buradaki Hasan Hüseyin Usta'ya yaptırmışsın o yüzden senin ürünün garanti dışı mı diyeceksiniz? Yani bu şekilde mağdur mu edeceksiniz? Merak ettiğim bu, o yüzden servis sahalarınızı geliştirmenizi ve daha ilk rodaj bakımı müşterinizle bu şekilde davranıyorsanız kendinizi geliştirmenizi tavsiye ediyorum. Ben de teknik servis işi yapıyorum, cep telefonu teknik servisiyim. Ne kadar yoğun olursam olayım hiçbir müşterime git bir hafta sonra gel veya biz bakım yapamayacağız senin telefonunun ekranını yapamayacağım, çok yoğunum gibi söylemlerde bulunmadım, bulunmuyorum, bulunmayacağım da hiçbir zaman. Elimden geldiğimce tüm müşterilerimi memnun etmeye çalışıyorum. Aynı şekilde sizin servis ve mağazalarınızdan bunları bekliyoruz. Voge iyi bir marka, fakat temsilcileri iyi temsilciler değil. Temsilcilerinizi güzel, özenli seçmeniz lazım. Aradığımda diyorum ya, bana diyorlar ki 3-4 hafta bakıma alamayacağız, randevu vermiyoruz. Yani bu nasıl bir saçmalıktır ya? Ben rodaj bakımı için senden randevu alamıyorsan bu motoru satma. Satma bana. Yani rodaj bakımında bana destek sağlayamıyorsan sen koskoca Voge firması olarak, Loncin firması olarak sen bana rodaj bakımında yani sadece bir yağ değişimi bakımında bana destek çıkamıyorsan kusura bakma sen bu motorları 200 bin liraya satıp benim 200 bin liramı çatır çatır yeme kardeşim. Benim kızdığım nokta bu. Satarken çok güzel satıyorlar ama destek konusunda sıfır. Yani bir bile diyemeyeceğim. Sıfır. Bu konuda yardım ve desteklerinizi bekliyorum Voge olarak. Ve servis ağlarınızı, servis elemanlarınızı geliştirmenizi bekliyorum. Voge kullanıcısıyım, Voge'den memnun olmak istiyorum. O yüzden sizden geri dönüş bekliyorum. Teşekkürler, saygılar. Şikayetin çözümü içinde beklentim tamamen Voge firmasından benimle iletişime geçilmesi ve motorumun rodaj bakımını, servis bakımını düzgün dört dörtlük bir şekilde yaptırmak istiyorum. Veya bundan sonraki bakımları için de aynı şekilde servisle iletişime geçtiğim zaman bana bir randevu verilmesini ve bakımlarının düzgün bir şekilde yetkili servisi olan, Kendi yetkili servisi olan Voge firmasını da yaptırmak istiyorum. O yüzden servis konusunda tamamen sıkıntı yaşamak istemiyorum. Çünkü çok marka daha önce kullandım. Çok markaların servislerine gittim. Hiçbir markada bugüne kadar gerçekten şikayet yaşamadım, sorun yaşamadım, şikayet etmedim hiçbir firmayı. Ama Voge firmasını maalesef şikayet etmek zorunda kalıyorum. Çünkü servis konusunda gerçekten çok kötü servisleri var. İlgi sıfır, alaka sıfır, müşteri destek sıfır. Dediğim gibi çözüm için Voge yetkililerinden, yetkili bir kişiden bir iletişim bekliyorum, bir yardım bekliyorum. Voge yetkililerinden dediğim gibi iletişim kurmalarını istiyorum benimle. Yani benimle iletişime geçmelerini istiyorum Voge temsilcilerinden. Servis yetkililerinden, fabrika satış mağazası yetkililerinden iletişime geçilmesini ve destek sağlanmasını istiyorum. Tek isteğim bu. Teşekkürler, saygılar, sevgiler.