Ş
Şikayetvar RSS
Misafir Yazar
PTT'ye ya da bir banka şubesine gitmemek ve pratik olması adına QNB Finansbank hesabım aracılığı ile web sitesinden ödememi yaparak adresime teslim edilmesi için başvuruda bulundum. Ayrıca hesabımla da ilişkilendirdim. Yani QNB için sürekli bir hizmet sağladım. 9 gün olmasına rağmen HGS etiketi hala kuryede görünüyor. Herhangi bir kurye, takip bilgisi tarafımla paylaşılmadı. QNB Finansbank müşteri hizmetleri ile yazıştığımda telefonla görüşmemi istediler. Telefondaki yetkililer ise HGS'ye ilişkin bir bilgiyi kendilerinin göremediğini iletti. Verdiğiniz hizmetin sorumluluğunu da almak zorundasınız. Bilmiyoruz, bekleyin diyerek işten sıyrılıyorsunuz. Bu platform üzerinden aynı durum araştırıldığında aynı problemi yaşayıp şikayetçi olan birçok insan olduğunu görüyorum. İnsanlar karşısında herhangi bir muhatap bulamıyor, bilgi alamıyor ve bekliyor. Yolculuk yapmak için kimse 2-3 hafta beklemez. İşlemi iptal edip PTT'den ya da bir başka yerden yüz yüze halledelim deseniz onu da kabul etmiyorlar. Sıkıntının sıklığına bakıldığında bir kuryenin de Türkiye'deki ortalama teslimat sürelerini dikkate aldığınızda bir ürünü bu kadar uzun sürede teslim etmesi kabul edilebilir bir durum değil. QNB Finansbank'ın olayları kişi bazında değerlendirip hiçbir düzenleme yapmadığı, aylar önceki aynı şikayetlerin hala yaşanıyor olması, durumun kronikleşip standart prosedür haline gelmesi de gerçekten ayrı bir sorun. Buraya şikayeti sonrası sorunun çözüldüğünü belirten insanlar var. Gerçekten merak ediyorum, madem çözülebiliyor QNB baştan niye yardımcı olmuyor ya da engellemek adına bir aksiyonda bulunmuyor.