Türk Telekom Müşteri Memnuniyetsizliği Ve Pişmanlığı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Şikayetvar RSS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ş

Şikayetvar RSS

Misafir Yazar
Bitlis ili Tatvan ilçesine Taşınmamdan Dolayı Bir hafta önce Nakil işlemi başlattım. İnterneti bağlamaya Gelen eleman elindeki cihazla prizde bağlantı Olmadığını söyleyerekten hiç uğraşmadan Elektrikçi çağırmam gerektiğini söyledi. Sonrasında müşteri hizmetlerini aradığımda kendi işleri olması gerektiğini söyleyerekten başka servis elemanı gelmesini talep ettim. Gelen arkadaş da Daire kablosunu bulamadığını ya da bağlantıda sıkıntı olabileceğini söyleyerekten o da elektrikçi çağırmamı söyledi. Sonrasında ben aşağı inip Bina girişindeki Kutuya gelen Kablolara Baktığımda Kendi daireme ait kabloyu Buldum. Tekrar müşteri hizmetlerini arayıp kabloyu bulduğumu, Teknik elemanları tekrar göndermelerin talep etmeme rağmen. Bana Daha öncesinden de arıza kaydı oluşturulduğu için 72 saat beklemem gerektiğini söylediler. Sonrasında şikayet kaydımı oluşturdular. Uzun bir zaman internete bağlanmadığım için aciliyet olduğun Kaydettiler ancak 3 gün geçmesine rağmen. Saha elemanlarından kimse Maalesef iştirak etmedi. Müşteri hizmetlerini Ondan fazladır arayıp kayıt oluşturmama rağmen. Saha elemanları Maalesef Tenezzül edip gelme gereği Duymadı. Bir haftadır İnternete bağlanamadık. Bununla ilgili Sürekli mağduriyetimizi belirtmeme rağmen. Çözüm bulunamadı. Müşteri memnuniyetine önem verilmiyor. Ya da çalışan elemanlarına sözleri geçmiyor. Bu nedenle Türk Telekom Pişmanlıktır
 

Benzer konular

Geri
Üst