Garanti BBVA Mobil Şube Şifrem Bloke Edildi Açılmasını Talep Ediyorum

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Şikayetvar RSS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ş

Şikayetvar RSS

Misafir Yazar
Merhabalar Sayın Genel Müdürlük, Yaklaşık bir hafta öncesinde mobil şubemden eşleşmiş cihazımla ATM'den para çekerken, şüpheli işlem olarak algılanıp mobil şube şifrem Genel Müdürlük tarafından bloke edildi. Bunun üzerine iki defa şubeye gidip sizlere yani Genel Müdürlüğe mail gönderttim. Bana söyledikleri, Genel Müdürlük tarafından aranacaksınız ve blokajınız kalkacak. Lakin bir haftayı aştı, arayan yok. Lütfen rica ediyorum, mobil şube şifremdeki blokajı kaldırın. Bir banka şüpheli işlem gördüğünde hesap sahibini arayıp anında sormaz mı? Ortada bir şüpheli işlem yok, lütfen bu mağduriyetimi acilen giderin. Daha fazla beklemeye tahammülüm kalmadı. Daha fazla uzatırsanız bütün hesaplarımı kapatacağım, bilginize arz ederim.
 
Geri
Üst