Ş
Şikayetvar RSS
Misafir Yazar
Trendyol GO uygulaması üzerinden 04.08.2024 tarihinde saat 15.16 'da 9399964256 numaralı siparişimi oluşturdum. Kurye siparişimi getirdiğinde kapıda siparişimi yanlış getirdiğini söyleyip poşeti bana vermeden gitti. Ben de müşteri hizmetlerini arayarak kuryenin siparişi bana vermeden gittiğini söyledim. Daha sonra kuryeden görsel paylaşması istendi. Kurye siparişi yanlış getirdiğini beyan edip görseli ilettikten sonra ücret iadesi talebim oluşturuldu. Söz konusu talep kuryenin paylaşmış olduğu görsel yetersizliği nedeniyle üç seferdir reddediliyor. Benim olayla hiçbir alakam olmadığı halde Trendyol paramı iade etmiyor. Eğer sorun çözülmezse derhal Tüketici Mahkemesi'ne başvuracağım.