Ş
Şikayetvar RSS
Misafir Yazar
Kıbrıs'tan hediye aldığım ayakkabının evde denememde sağ bağcık metali ayağımı acıtıyor, sol ayakkabıda problem yok. Bununla ilgili müşteri hizmetleri mağazaya yönlendirdi. Mağaza sadece buradan işlem yapılabileceğini söyledi fakat tekrar Kıbrıs'a gitmem söz konusu değil. Daha önce de franchise Adidas şubesiyle ilgili sorun yaşamıştım. Aynı mağazada işlem yapılabileceği gibi ürünün incelenmesini istiyorum. İade etmek istemiyorken nasıl oluyor da Adidas kendi ürününü incelemeye alamıyor? Sadece mağazadan işlem yapılacaksa Adidas markasının her yerde olmasının hiçbir anlamı yok. Zaten değişim, inceleme hiçbir işlemi yaptıramıyoruz. Bir daha Adidas'tan kesinlikle alışveriş yapmamalı mıyım? Herhangi bir sorunumda hep sadece aldığım mağazaya yönlendirileceksem?