Media Markt'ın Bitmeyen Sorumsuzlukları

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Şikayetvar RSS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ş

Şikayetvar RSS

Misafir Yazar
Media Markt pişmanlıktır. Media Markt ve onların çalıştığı Altar Grup adındaki kasko ve sigorta firmasının iletişim hataları yüzünden 1 aydır kırılan televizyonumu henüz teknik servis tamir işlemlerine bile başlamamış durumda. Media Markt’tan televizyonumu satın alırken ayrıca ek ücret ödeyerek her türlü çalınma ve kırılmaya karşı kasko ve sigorta yaptırdım. Televizyonum kırılınca Media Markt ile iletişim kurdum ve beni Altar Grup'a yönlendirdiler. Altar Grup, ürünümü seçmiş olduğum Media Markt şubesine en kısa sürede teslim etmem gerektiği yazan bir mesaj gönderdi. Bu mesaja istinaden televizyonumu kendim taşıyarak Media Markt Meydan AVM şubesine götürdüm ve onlar da televizyonu bu şekilde teslim alamayız, Altar Grup cihazınızı adresinizden teslim almalıydı dediler. Fakat bana gelen mesajı görünce televizyonu teslim aldılar. 3 gün sonra arayıp cihazı gelip buradan alın, Altar Grup bu cihazı buradan almıyor dediler. Ben de bunu kabul etmedim. Daha sonra Media Markt iletişim departmanını arayarak mağduriyetimi defalarca 3-4 farklı kişiye anlatmak zorunda kalıp birinde sonuç aldım, yani aldığımı düşündüm. Son görüştüğüm Media Markt çalışanı benden sürekli özür dileyerek bu durumu çözeceklerini, özel olarak ilgileneceklerini söylediler ve haklı olduğumu kabul ettiler ama nafile. Altar Grup bize mesaj atıyor, cihazınız alındı, işleme başlandı. İşlemler devam ediyor. İşlemler bitti gibi. Biz de sanıyoruz ki televizyonumuz yapıldı. Teslim edilmek üzere Media Markt'a geri gönderildi. Orada bekliyor. Bu arada 22 gün geçmişti bile. Eşimle pazar günü gezmek amaçlı Meydan AVM Media Markt'a uğradığımızda şok olduk. Televizyonumuz 22 gün önce bıraktığımız gibi duruyor. Hiç işlem yapılmamış, televizyon oradan hiç çıkmamış. Media Markt, kimin ne iş yaptığı belli olmayan, yöneticisinden çalışanına kimsenin birbirinden haberinin olmadığı, kaba, iletişim bilmeyen, müşteri memnuniyeti nedir bilmeyen insanların sigortalı olarak zaman geçirdikleri bir şirkettir. Sadece bu, bugün hala televizyonum orada duruyor ve 1 ay olmak üzere hala kimse o televizyonu oradan almıyor. Ben her gün arayıp aynı şeyleri dinliyorum. Ne yapmam lazım, gidip mağazaya ortalığı mı karıştırmalıyım? İnsan gibi çözülemiyor mu bu konu?
 
Geri
Üst