Ş
Şikayetvar RSS
Misafir Yazar
Merhabalar. Ben Trendyol üzerinden 30 ürün siparişi vermiştim. Siparişlerimden 7 tanesi teslim edilmedi. 23 tane ürün tarafıma teslim edildi. Ve teslim edilmeyen 7 ürün de teslim edildi olarak girildi. Ben bu konu hakkında bildirim açmıştım. Trento'lu müşteri hizmetleriyle görüştüm. Üç ürünün iadesi sağlandı. Diğer kalan 4 ürün iadesi sağlanmadı. Ve ben aradığımda üyeliğiniz aske alındığı için işlem yapamıyoruz söylendi. Aske alınma nedenleri kredi kartı şu tarz şeylerden olabilir dediler. Ama kart benim adımaydı. Ondan olduğunu sanmıyorum. Ben Boyner'dan da bir alışveriş yapmıştım yine toplu ürün. Toplu ürün siparişe geldi. Yapıyorum Trento'lu. Hepsi burada fark etmiyor. Bazı ürünler bize lazım oluyor. Ondan sonra yine 30 ürün Boyner'dan almıştım. Bu farklı bir ürün tabii ki de. Ve 30'u da yanlış geldi. Ve bunu da kanıtlayabilirim. Hatta iade ederken de resim çekmiştim birkaç tanesini. Ama hepsini çekmedim. Uğraşamadım. Ve aldığım ürünün yorumlarında da herkese yanlış gitti de görünüyor. Yani ben bir ürünü 30 tane alıp da kasti olarak bir iade yapmadım. Yani uğraşamam da yani. Bunu kimse uğraşmaz zaten. Üyeliğim de askıya alındığı için şu an işlem yapılamıyor. Ve 5000 TL'lik iadem hesabıma yatmıyor. Çünkü işlem yapılamıyor. Ürün bana teslim edilmedi. Başka bir satıcıdan yine 30 tane aldım. Dediğim gibi 23 tane ürün bana teslim edildi. Ve hiçbir şekilde 7 tane ürün teslim edilmedi. İlk bildirim açtığımda 3'ü iade edildi bana tarafıma yattı. Ama 4 ürün hala kaldı. Hakkımı arayamıyorum. Üyeliğim askıya alındığı için sebepsiz yer alındı. Yani bir suçum da yok. Yani bilmiyorum neden böyle oldu. Ayrıca kendim de Trent Yolda satıcıyım. Yani böyle bir şey gerçekten neden oldu anlamış değilim. Anlam da veremedim. Bana yardımcı olmanızı istiyorum. Tarafıma ulaşmanızı istiyorum. Para sıkıntı değil ama üyeliği askıya alınabilir. Yani alın. Ben onun için de asla girip de bildirim açmam. Almak isteyen her türlü alabilir. Benim kardeşimin hesabı var. Ablamın hesabı var. Yani o sorun değil. Ama ben ücretimin yatmasını istiyorum. Bana teslim olmayan ürünler var. Bu benim hakkım. Üyeliği askıya alınmışsa da aksiyon alınabilir. Satıcı ile iletişime geçilebilir. Şu tarz ürünler için 5 gün içinde teslim edilene dair bir kanıtı yoksa ücret yardımcısı bana yapmalı. O yüzden sizden yardımcı olmanızı istiyorum. Yardımcı olmanızı istiyorum. Teşekkür ederim.