Ş
Şikayetvar RSS
Misafir Yazar
İstanbul Tuzla "Okan Üniversitesi Hastanesinde" muayene olduk. Güncelleme nedeniyle sağlık sigortamızdan provizyon alınamadığı için mecburen nakit olarak sonradan sigortamdan alınmak üzere ödemeyi yaptık. Ekteki ayrıntılı fiyat hizmet dökümü muayene sonrası sanki sırmış gibi bize verilmedi, özel sigortam bu evrakı talep edince hastaneyle irtibata geçtim. Bu belgeyi şirket politikası gereği online olarak verilmeyeceğini hastaneye gelip bizzat almam gerektiğini belirttiler. Sonuçta mecburen Ağustos sıcağında tekrar hastaneye gidip aldık. Yetkililerle bunun bu teknolojik çağımızda neden tarafımıza diğer evraklar gibi maille vb. Online olarak paylaşılmayıp bizi bu kadar yorduklarını sorduğumda, tek açıklamaları şirket politikası. Batsın sizin politikanız. Eğer bizim gibi uğraşmak istemiyorsanız muayene sonrası ayrıntılı fiyat dökümünü mutlaka alın. Sigortanız talep edebilir. Bizimki Allianz' di ve bu belge olmadan ödeme yapmıyorlar.