Teknosa'dan Aldığım Ürünü İade Edememe Sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Şikayetvar RSS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ş

Şikayetvar RSS

Misafir Yazar
Teknosa firmasından 27.07.2024 tarihinde almış olduğum Preo marka hava soğutuculu cihazı iade etmek için Teknosa'ya gittim, ancak kesinlikle iade almadıklarını belirttiler. Üründen memnun kalmadığımı ve 14 gün içerisinde yasal iade hakkımın olduğunu belirttim. İlgili arkadaş, firmalarının açılmış ürünü kesinlikle iade almayacağını söyledi. Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabileceğimi belirtti. Ürünü kullanmak ve denemek için mecburen kutuyu açmak zorunda olduğumu, ancak cihazda istenilen performansı alamadığımı belirttim. Cihazı aldığım gün ilgili arkadaş, 40 metrekareye kadar soğuttuğunu ve 18-19 derecelere kadar soğutabileceğini söyledi, fakat cihaz 28 derecenin altına düşmedi. Cihazda herhangi bir arıza veya problem olmadığını, sadece istenilen performansın alınmadığını belirttim. Bana bu cihazı satan arkadaşın kesinlikle yalan söylediğini anladım. FLO firmasından iki sefer ayakkabı aldığımı, iade ve değişim yaptığımı belirttim. Ancak Teknosa gibi büyük bir firmanın insanları yanıltarak satış yapması ve ürünlerinin arkasında olduklarını, tamamen müşteri memnuniyeti odaklı olduklarını belirtmeleri tamamen yanıltıcı. Satıcı arkadaşa herhangi bir marketten gıda veya herhangi bir ürün aldığında koşulsuz şartsız iade aldıklarını, veya herhangi bir firmadan ürün alındığında müşteri memnuniyeti için koşulsuz şartsız iadeleri geri aldıklarını söyledim. Ancak Teknosa gibi büyük kurumsal bir firma kesinlikle iade almadıklarını belirtiyor. Sosyal medyada takipçi sayım fazlasıyla var ve Teknosa firmasını kötülemek için elimden geleni yapacağım. Aldığım ürünü iade edilmesini ve parasının iade yapılmasını talep ediyorum.
 
Geri
Üst