Ş
Şikayetvar RSS
Misafir Yazar
Şubat ayında Karcher'in s3 buharlı makinesini aldım. Çok kullanmama rağmen bazen su damlatıyordu. Suyu kendimin döktüğünü düşünerek göz arşı yaptım. Belli bir süre sonra su artınca makineden geldiğini anladık ürünü yetkili servise kargo ile biz gönderdik. Mayıs ayında firmaya ulaştı ve 22 gün sonra size geri gönderileceği yanıtını aldık. Birçok kez aradık yetkili servisi birinde kargonuz karıştı denildi. Kargo takip numarası ile ürünü bulduk. Test aşamasında denildi. Daha sonra aradığımızda bir karışıklığın olduğu ürün kullanıcı adının yanlış yazıldığını ilettiler. Bir başka aradığımızda 4-5 kere santralde sıra beklememize (bekleme sırası kiminde 5 kiminde 6 kiminde 2 kişi vardı.) bize sıra gelince ne hikmetse telefon kapandı. En son yetkili ile görüştüğümüzde ürünümüz kargoya çıkmış. Halbuki 1 hafta geçmesine rağmen ne kargodan haber var ne de yetkili firmadan haber var.