Ş
Şikayetvar RSS
Misafir Yazar
Trendyol Ekspres'ten kargom vardı. 3 yıl önceki adresime teslimat yapmak istediler. Ben de yeni adresimden sipariş verdiğimi, bu adreste 3 yıldır oturmadığımı söyledim. Adresi güncelleyip öyle teslim edileceği konusunda anlaştık ki ben zaten yeni adresimle sürekli alışveriş yapıyordum. Bu değişiklik nasıl oldu anlamıyorum. Adresi güncelleyemedim. Müşteri hizmetlerini aradım, asla yardımcı olmadı ve çözüm merkezine yönlendirdi. İki gündür dönüş yok. Bugün yakınım tarafından alındığına dair mesaj geliyor ama o adreste ya da herhangi bir kargo teslimi yok. Neye göre öyle bir mesaj attılar bilmiyorum. Şimdi tekrar müşteri hizmetlerini aradım, çözüm merkezine yönlendiriyor. Kargom kayıp diyorum, bana teslim almadığım halde böyle bir mesaj geldi diyorum. Yardımcı olamayız, beklemenizi rica ederiz deyip yüzüme telefonu kapattı. Ne yapacağımı bilmiyorum. Kargo dağıtımı yapan yerin numarasını vermiyor, müşteri hizmetleri yardımcı olmuyor. Çözüm merkezi tarafıma ulaşmıyor. Kargomu teslim alan kişi kim bilmiyorum, kayıp.