Aras Kargo Trendyol Sipariş Takip Sorunu Ve Müşteri Hizmetleri Şikayeti

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Şikayetvar RSS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ş

Şikayetvar RSS

Misafir Yazar
Trendyol'dan 8 yaşındaki yeğenime sipariş verdim. Ancak Aras Kargo, evde eniştem ve yeğenim olduğu halde, bizi bulamadığını iddia etti. Ne bir arama yapıldı ne de mesaj bırakıldı. Telefonum meşgul veya kapalı olduğunda bile bildirimler gelmektedir. Defalarca aramama rağmen müşteri temsilcileri N*** Hanım ve K****** Hanım herhangi bir şekilde yardımcı olmadılar. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) gereği siparişin adında benim ismim yazmadığı için yardımcı olamayacaklarını belirttiler. Ancak, telefon numaram sistemde kayıtlı ve kendi kartımla yeğenime aldığım siparişin takibini yapabilmem gerekmektedir. Ayrıca, son 2 gündür "geleceğiz" diye mesaj atmalarına rağmen gelmiyorlar. Bu süreçte kuryeden ve müşteri temsilcilerinden şikayetçiyim. Umarım Trendyol bir daha Aras Kargo ile çalışmaz. Yaşadığım bu durumu bilginize sunar, gereğinin yapılmasını rica ederim.
 
Geri
Üst