Karaca Züccaciye Karaca Uyuma Müşterine Sahip Çık

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Şikayetvar RSS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ş

Şikayetvar RSS

Misafir Yazar
17 Ocak 2024 Tarihinde Trendyol internet sitesinden Karaca Gourmet 9 Litre Smart Color Screen Geniş Hazne Inox Airfryer aldım. Ürün bir şekilde muhtemelen aşırı ısıya dayanamadı ve ortadan çatladı. Ürünü Antalya yetkili Servise götürdüm. Arkadaşlar ilgilendiler ve "değişim" dediler. Ürün 15.07.2024 Tarihinde ürün merkeze giriş yapıyor ve Değişim o tarihte onaylanıyor. Bu ara ürünün durumunu Karaca Home cep telefonuna indirdiğim uygulamasından takip ediyorum. Uygulamada hala "Ürün değişim talebiniz alınmıştır" diye saçma sapan yazı var. 0850 252 5572 telefonunu belki 4-5 kez aradım her defasında geçiştirildi. Bugün 14:31 gibi tekrar aradım ve kızarak "Ne oldu. Bu ürün? Daha ne kadar bekleyeceğim" dedim. Temsilci "Ahmet bey ürününüz kargoya verilmiş, sizi evde bulamamış. Ürün tekrar bize geldi" dedi. "Bu nasıl olur, benim telefonum sizde var, kargocu madem evde bulamamış neden zahmet edipte beni aramamış, üstelik ben paket gelecek diye evdekileri duyarlı olmaları konusunda uyardım. Ve evde mutlaka birileri var. Ayrıca Karaca Home un uygulamasından da durumu takip ediyorum. Hala "Ürün değişim talebiniz alınmıştır" diye yazıyor" dedim. Ekran görüntüsünü ekliyorum, siz de bir bakın. Madem uygulamanızdan alışverişimi takip edemeyeceksem ne işe yarıyor o uygulama? Bu da ayrı bir sorun. Bu nasıl iş Karaca Yöneticileri? Koltuklarınızdan popolarınızı kaldırında müşterilerinizin yaşadığı sorunlara bir çözüm bulun. Gerekirse kargo şirketini değiştirin. Bu nedir ya. Ürüne 4500 TL para verdim, vermez olaydım. Yaptık bir... Neyse. Ürünü en kısa zamanda gönderin, adamı hasta etmeyin. Mahkemelik olmayalım.
 
Geri
Üst