Ş
Şikayetvar RSS
Misafir Yazar
Digiturk'ten internet ve dizi film paketim mevcuttu. 15 Temmuz'da evimi taşıdığım için ve şu anda oturduğum adreste altyapı olmadığından dolayı ücretsiz internet iptal seçeneği sunulmuştu. İnterneti iptal edip 20 Temmuz'da modemi istenildiği gibi MNG Kargo şubesine teslim ettim. Buna rağmen dün, yani 6 Ağustos tarihinde bana Digiturk'ten mesaj geldi. Modemi teslim etmek için son gününüz, eğer teslim etmezseniz adınıza faturalandırılacaktır diye. Buna istinaden iki gündür müşteri hizmetlerine bağlanmaya çalışıyorum. Her bağlandığım kişi başka birine yönlendiriyor. Muhatap bulamıyorum. Sorunumu çözemiyorum. Bu nasıl bir hizmet? Direkt aktarım yapın diyorum, yapmıyorlar. Herkes her seferinde yönlendirdiklerinde ya da bağlandığında sorunumu anlatıyorum. Biz buradan bu işlemi yapamıyoruz diyorlar. Bu işlemi yapacak bir birim yok mu? Yani ben mağdur oluyorum ve mağduriyetimi çözecek bir birim mevcut değil mi? Bir muhatap bulmak bu kadar zor olmamalı. Böyle hizmet olmaz.