Ş
Şikayetvar RSS
Misafir Yazar
Trendyol'dan SteelSeries Sensei ten modeli bir ürün almıştım ve daha 3 ay olduğu halde scroll tuşu bozuldu. SteelSeries'e yazdığımda önce satın aldığım yere, sıkıntı çözülmezse de distribütöre gitmemi söylediler ve distribütörün Teklos Teknoloji olduğunu söylediler. Satıcıya yazdığımda distribütöre gitmemi söyledi ve bu arkadaşlara mouseu gönderdim. Mouseu bana aynı şekilde yollayıp evet bir sorun var ama değişim yapacak ürün yok, satıcıya bu notla gidin diye bir not bırakmışlar. Satıcıya zaten ulaşamıyorum, Trendyol'a yazdığımda iade alabiliriz ama satın aldığın fiyata diyor ki şu an fiyatı iki katı. Hani iade alsam aynısından alamıyorum. Zaten internette bile varken bu ürün distribütörde nasıl olmaz onu da anlamıyorum.