Moda Nurgül Ürün Kalitesi Ve Müşteri Hizmetleri Sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Şikayetvar RSS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ş

Şikayetvar RSS

Misafir Yazar
Markadan almış olduğum ürünün kalitesi ve kumaşı hiç güzel değildi, görsel ile uyuşmuyordu. Değişim talebinde bulunup farklı bir ürün istedim. Gelen ürün defolu çıktığı için ilgili numaraya tekrar yazdım. Kusurlu ürün göndermelerine ve 3 gün bekletmelerine rağmen dedikleri ilk şey 'Gönderin' oldu. Kargo kodu istedim, 'Çıkışınız sağlandığında tarafınıza yazılacaktır' denildi, 6 gün oldu ve herhangi bir şey yazılmadı. Tekrardan yazdım, konuya dair bilgisi olmayan biri cevapladı, derdimi yeniden anlattım. Defolu ürün yolladıkları halde bana ilk kargo ücretinden bahsettiler. Ben laf edince, kargo bize ait dediler. Bu zamana kadar yaptığım en kötü alışveriş deneyimiydi, bu marka ile ilk ve son alışverişim oldu.
 
Geri
Üst