Trendyol Siparişimi Adresime Yönlendirmiyor.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Şikayetvar RSS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ş

Şikayetvar RSS

Misafir Yazar
Ürünümün kargo teslimat adresini değiştirmiyorlar. Her zaman sipariş oluştururken evimin yakınında olan gel-al noktasını otomatik olarak atıyordu, en son siparişimde daha uzak bir yer atamış ben de her zaman yakın olanı atıyor diye ekstra incelemedim. Kargoya verildi gel al noktası şurası diye mesaj gelir gelmez müşteri hizmetlerini aradım, asistanlara yazdım, yapabileceğimiz bir şey yok doğru adres seçmek sizin sorumluluğunuzda dendi. Gel al noktası da bir kargo şubesi ve 09.00-17.00 arası açık hafta içi. Çalışırken gidip nasıl teslim alacağız? Ürün oraya gidecekmiş ben beş gün almayınca iadeye düşecekmiş geri satıcıya gidecekmiş o onay verince bana paramı ödeyeceklermiş. Bana o ürünler lazım! Başka yerden alacağım paramı iade edin ya da ürünlerimi adresime teslim edin. Müşteri memnuniyeti sıfır. Umurlarında değiller kaba davranıyorlar ve çözüm üretmiyorlar.
 
Geri
Üst