Ş
Şikayetvar RSS
Misafir Yazar
Kahramanmaraş depreminden birkaç ay sonra, yani 01/08/2023 tarihi ile 10/08/2023 tarihi arasında Ankara ili Kahramankazan ilçesine 2 adet teneke ile güzelce paketlenmiş ve Dondurma şubesi yetkilileri tarafından kontrol edilerek teslim alınmış kargomu gönderdim. Ancak aradan geçen günlere rağmen kargom teslim edilmeyince ben de şubeyi aradım ve Kahramankazan şubesi bana kargonun hasar aldığını, bu nedenle teslim etmediklerini söylediler. Ben de neden tarafımı aramadınız ve neden kargom hasar aldı diye sordum. Bunun üzerine "Beyefendi, kargonuzu Dondurma şubesine iade ediyoruz. Orayla görüşün." yanıtını aldım. 23/08/2023 tarihinde Dondurma şubesine gittim ve kargomun geldiğini gördüm. Kargomun üzerine ağır yükler konarak zarar gördüğünü, bir teneke zeytinyağının tamamen, diğerinin ise yarısının döküldüğünü tespit ettim. Hatanın kendilerinde olduğunu bildikleri halde tutanak tutma yetkilerinin olmadığını, genel merkezi aramam gerektiğini, kusurun Kahramankazan şubesinde olduğunu belirttiler. Aynı zamanda benden 443,20 ve 221,51 TL gidiş-geliş kargo ücretini de aldılar. Ödemeye itiraz etsem de bu şekilde ödemek zorundasınız diyerek alaycı şekilde yaklaşımlar sergilediler. Bu ukalaca yaklaşımlar neticesinde, gerek Dondurma şubesinde yetkili müdür gerekse diğer kişilere defalarca hatanın kendilerinde olduğunu bildikleri halde neden bu şekilde davrandıklarını sorduğumda, hasarı verenin Kahramankazan olduğunu, ya genel merkez ya da onlarla çözün diyerek geçiştirdiler. Ben gereken görüşmeyi merkezle sağladım. Dosya açtıklarını, döneceklerini söylediler. Sonrasında iki kez daha aradım ama döneceğiz deyip dönmediler. Depremden etkilenmiş biri olarak da sonraki süreçte aradılar arayacaklar diye beklerken bugüne kadar dönüş olmadı. Bugün Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru hakkım olduğunu öğrendim. Yarın başvuru yapacağım. Ancak bu vurdumduymaz düzen anlayışının burada ifşa edilmesini de bir görev edindim. Yapılan haksız ve hukuksuz bu davranışa karşı genel merkezleri dahi bir müdahalede bulunmadı. Toplamda 6,664,71 TL maddi zararım meydana geldi. Varsa bu şikayetlere bakan Aras Kargo yetkilileri başvurumu değerlendirsinler de müşteri anlayışlarını görelim. Ama 1 yıl olmuş neredeyse halen göremedik. Saygılarımla.