Konfor Mobilya Ürün Gecikmesi Ve Yanlış Ürün Göndermesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Şikayetvar RSS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ş

Şikayetvar RSS

Misafir Yazar
İzmir Kısıkköy Konfor mobilyadan 2023 yılının kasım ayında koltuk takımı ve yatak aldık. 01.06.2024 tarihinde düğünümüz olduğu için ürünlerimizi 02.05.2024 tarihinde istedik. Faturadaki teslimat tarihi bu şekildeydi. Nisan ayında bilgi almak için aradığımızda fabrikanın taşınmasından dolayı ürünlerin mayıs ayı içerisinde elimizde olamayacağını öğrendik. Kısıkköy Konfor mobilyada satış elemanı olan kişilerin ilgisiz tavırlarından çok rahatsız olduk. Bizim yapabileceğimiz hiçbir şey yok fabrikadan kaynaklandığını onlarla iletişime geçmemiz gerektiğini söylediler. Satış elemanlarının işlerini düzgün yapmamaları nedeniyle biz sürekli fabrikayı arayarak bilgi almaya çalıştık ve baktık bu şekilde ciddiye alınmıyoruz fabrikaya gidip yüz yüze görüşelim dedik. Ürünlerin 11 Mayıs tarihinde elimizde olacağını söylediler. Ürünler geldi fakat bazalı istediğimiz yatağımız bazasız geldi. Bunun üzerine değişmesini istedik fakat bir muhatap bulamadık. Bu kadar sorumsuz sattığı ürünün arkasında duramayan bir firma daha görmedim. 11 Mayısta yanlış gelen ürünün kaydı 12 haziranda oluşturulmuştur. Sürekli aramalarım sonucu ürün 06.08.2024 tarihinde geldi fakat bu kez de parça eksiği olduğu için bazayı kuramadılar. Müşteri hizmetlerini aradığımda parça siparişi olduğunu fakat ne zaman geleceğini bilmediklerini söylediler. Sorumsuzluğun bu kadarı gerçekten. Peşin olarak ödediğimiz ürünün hala kurulamaması bu kadar gecikme yaşanması, bir türlü muhatap bulamamamız bunlar Konfor gibi bir firmaya asla yakışmayan şeyler. Evleneli 2 ay oldu ama hala yatağımızı kullanamıyoruz. Bu durumun hemen düzeltilmesini istiyorum.
 

Benzer konular

Geri
Üst