Ş
Şikayetvar RSS
Misafir Yazar
18.03.2024 tarihinde iş yerimde kullanmakta olduğum internetimin yol yapımı sırasında kabloları kopmuştur. Bununla ilgili teknik ekiplerinize arıza kaydı oluşturulmuştur. Teknik ekipleriniz inceleme yaptıktan sonra tekrar bağlayamayacaklarını ve teknik iptal yaptırmam gerektiğini söylediler. Buna istinaden Eskişehir Telekom merkez binanıza gidip dilekçe yazmam gerektiği söylendi. Gittim yazdım. Dilekçeye dönüş yapıldı. Aynı gün içinde onarım yapıldığı ve teknik iptal yapılamayacağı söylendi. 20 kere arıza kaydı ve 2. dilekçe yazmama rağmen daha ne yapmam gerekiyor? Ayrıca kopuk ve bağlı olmayan bir kablo sisteminin, sinyal olmamasına rağmen nasıl arızanın giderildiğini merak ediyorum. Geçen ay 2. dilekçeyi yazdım, hâlâ faturalandırma devam ediyor ve dönüş yok. Bununla ilgili teknik iptalin ve geriye dönük faturalarımın iadesini bir an önce beklemekteyim.